Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Är en bitterfi**a i dag!

Publicerad 2009-03-16 14:16:37 i Allmänt,

Mycket tankar i dag! E lite trött på alla små skitsaker i dag känns det som. O framförallt är jag folktrött i dag;) O trött på slappa föräldrar, folk som inte står för sin sak, lärare som inte tar jobbet på allvar, elaka barn, o sura kassörskor!
Skulle just i stunden tycka att d vore ok m återinförd barnaga bara en sekund så personen som plågar M kunde få en riktig sugande örfil! Ungj*vel! JA, jag VET att det inte är ungens fel att hon är dum i huvet! Jag VET att föräldrarna o skolan har det yttersta ansvaret, men likt förbannat kan jag inte låta bli o bli hatisk mot detta barn som får min dotter att må så dåligt! Att trycka ner ett annat barn i skorna o få henne att känna sig mindre viktig o mindre värd! Fy f*n! Som förälder till detta barn hade jag skämts! Nu kommer dom troligen inte göra det eftersom dom är likadana i princip:(
O jag skäms att jag låter min ilska o frustration gå ut över sånna som inte förtjänar det, men hjärtat o hjärnan gör olika val i vissa stunder. O just nu är det mkt ilska i mammahjärtat!
Grymt trött e jag även på sk släktingar som är för jävla själupptagna för o SE! Se va f*n dom har o inse att det är deras jä*la skyldighet att ta sitt ansvar o finnas där! GÖRA barnen går jä*ligt bra, men sen då??? Nä, får nog lägga ner d här inlägget nu innan jag utlyser personliga påhopp o hat mot andra!
Ha d!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2009-03-16 17:43:56

Alltså fy fan säger jag!!! Inte undra på att man blir hatisk.. jävla glin! Krama Molly från mig!!! Ja ibland vore barn aga inte helt fel. Finns många strycktäcka ungar som hade förtjänat lite dask, eller rättare sagt föräldrarna skulle ha sig massa dask så dom får in lite jävla respekt och vett i skallen! MORR!!!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-03-16 21:29:20

Oj, låter inte som någon bra dag. Usch vad trist att din dotter bli mobbad. :/ Jag och alla mina syskon var mobbade i skolan och jag vet hur jobbigt det är. Däremot har jag inget recept på hur man löser det. Jag testade de flesta metoder som de vuxna föreslog och inga hjälpte. Metoden "strunta i dem så tröttnar de snart" var den värsta i alla fall. Ju mindre jag reagerade och försökte se åt andra hållet, desto värre saker gjorde de för ATT jag skulle reagera. Nu i efterhand önskar jag att jag hade vågat och kunnat slå ner dem, men det hade nog inte hjälpt heller. Tyvärr.

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-03-17 09:46:44

Ja, Molly är så jäkla snäll o principfast. Avskyr att göra sig till lr ljuga för att passa in. O egentligen e hon ju även rätt självsäker o står för sin sak.

Jag säger INTE åt henne att strunta i dem (vet av egen erfarenhet att det INTE hjälper) Nu e jag så förbannad så jag sa till henne att slå tillbaka. Ge igen! Va en bitch då! För det är ju tydligen bara så man kommer vidare. Om lärarna blir förbannade så hoppas jag dom ringer så ska dom få veta ett o annat!

Ringde hennes lärare i går men hon var rätt mesig. Grrr...

Dom har i vilket fall gett sig på fel unge kan jag lova! För d e ingen som sätter sig på mina barn!

Blir d inte bättre så traskar jag dit själv o snackar m ungjälarna! Så d så! gnisslar argt tänderna*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela