Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Det sparkar i maggen!!!

Publicerad 2009-03-24 14:30:01 i Allmänt,

Iiiihhh, måste bara fjolla av mig lite! Bebisen har börjat sparka så mkt nu! Har buffat lite i nån vecka men sen i går har d kännts riktiga sparkar. Det är sååååå coolt! Lillknoddas som ligger där inne - i MIN mage! Helt sjukt fantastiskt egentligen?!
Åh vad h*n sparkar! Riktigt hårda kickar som får hela magen att vibrera typ! Iiiihhhh så häftigt! Det är så underbart att man får denna gåvan. Ingen ta ifrån en denna stunden! Iiiihhhh!

Kommentarer

Postat av: Jasas.se

Publicerad 2009-03-24 17:09:18

Vad myyysigt <3 Vilken vecka är du i nu? Jag har verkligen noll koll!

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-03-24 18:40:25

Ja, det är så härligt! Blir så verkligt då. Är i vecka 19 (nästan 20) nu. Men iom att moderkakan sitter i framvägg så känner man ofta sparkarna lite senare så d e först nu jag börjat känna. Lite senare än med storasyrrorna;)

Postat av: sara

Publicerad 2009-03-25 06:44:56

gud vad mysigt!!! lite avis är jag allt ;)

kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela