Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Fredag!

Publicerad 2009-03-27 08:47:13 i Allmänt,

Godmorgon alla där ute! Vad hitts på i dag då?
Här öser snön ner o d var lite trist tyckte jag allt, men lika bra d kommer ner så våren stannar sen när den väl kommer:) I dag ska vi möta Staffan i Växjö för Molly ska till honom i helgen. O han skulle till Vxö så d var ju skönt att vi slapp köra till Halmstad, blir ju mkt närmare nu. Plus att Molly saknade pappa så nu o då får dom ju lite egentid i bilen!
När vi lämnat av henne tänkte vi ta o handla lite i stan. Ska kolla om jag hittar nån tunika kanske. O en ny mössa till Thelma. Hon har jättevarma lr jättetunna. Vill ha ngt mittemellan tänkte jag;)

I kväll blir d lugnt, hemma mys. Lagar väl lite mat ihop (som vi brukar på fredagar) o så myser vi nog ner i soffan senare tror jag. Mysigt. Älskar ledig tid ihop. Stefan e verkligen mitt livs kärlek. Kan inte tänka mig livet utan honom. (även om jag självklart VET att jag skulle klara det, men usch!)

Ja, ja, nu ska jag ta o leka lite m Thelma. Hon är riktigt i lekartagen:-) Älskar det!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-03-27 16:32:50

hahahaha vilken sötgurka då ;)

kram kram

Postat av: ♥ Jasas

Publicerad 2009-03-27 21:07:43

Så gulligt hunden sitter och tittar på kisen i soffan :D

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-03-28 10:28:02

Ja, visst e dom söta! Thelma e så go nu. O Malte (hunden) e nog bus-sugen tror jag, vill nog få igång katten, ha ha. Dom brukar leka som två hundar dom två knäppisarna;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela