Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

God morgon!

Publicerad 2009-03-26 07:29:38 i Allmänt,

Det är väl konstigt egentligen? Om jag hade jobbat nu så hade jag varit skittrött vid klockan 6. Men nu när man e hemma med barnen så är det helt ok att vakna vid 6. När Thelma slog upp sina ögon o började sjunga strax efter 6 kändes helt ok. Lite småtrött var man ju, men inte värre än att man kunde masa sig upp o fortfarande vara på bra humör.
Nu kollar tjejjerna på "Hannah Montana" på disney channel. Thelma lyckades tigga till sig en flaska välling i dag;) Hon älskar verkligen välling, men oftast vill jag att hon äter frukost m oss. Men i dag så tyckte jag hon kunde få välling. Hon sken upp som en sol o mös ner i soffan under filten. O Molly fick äta frukost framför tvn hon. Så jag är nog en väldigt snäll mamma i dag, ha ha!
Mollystackarn har så ont i nacken i dag. Hon får det ibland. Så hon sitter m halsduk på sig o så ska jag ge henne en alvedon innan hon går till skolan tänkte jag. Hoppas det släpper.
Thelma får vara hemma o mysa med sin mamma idag. Hon var lite hängig i går kväll o så e hon lite "nysig" i dag. Verkar som hon kanske har en förkylning på gång. O jag brukar verkligen inte vara hispig eller nojjig, men eftersom hon var så himla dålig då för någon månad sen så är jag jätterädd att hon ska få ngt liknande igen. O så skulle dom vara ute hela dagen i dag med så jag känner att jag håller henne hemma så kanske kanske vi kan hålla förkylningen på behörigt avstånd!

Mina små morgontjejjer;)

Vad ska ni hitta på i dag då? Själv blir det lite lek m Thelma o städ o plock här hemma bara.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela