Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Långa listan;)

Publicerad 2009-03-04 22:07:19 i Allmänt,

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nä, det tror jag verkligen inte
Vilken årstid tycker du bäst om? Våren o sensommaren
Brukar du sjunga i duschen? Ja, ibland
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Hockey!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, nu gör jag det;)
Vad är viktigast för dig? Trygghet, lugn och glädje
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Lagt mkt på huset, o rest nånstans
Tänker du mycket på ditt utséende? Ibland
Vad får dig att slappna av? Då allt bara flyter på!
Är du mörkrädd? Kan vara
Vilken färg är snyggast? Svart o vit är grunden, men sen nån härlig färg som bryter av
Tycker du matte är svårt? Kan tycka
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Tvärtom, märkeskläder är för fjollor! Kommer aldrig bli min grej hur rik jag än blir!
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Mellan 7-8
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Stefan
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Absolut! Varför inte? Idiotiskt, äckligt o puckat!
Bråkar du och dina syskon ofta? Nä, sällan
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Dom som gör mitt liv så härligt;)
Läser du ofta böcker? Inte nu för tiden tyvärr
Vad föredrar du för sorts filmer? Psykologiska saker o polisgrejjer;)
Vill du gifta dig? Ja, d vill jag
Vill du ha barn? Ja, tack behåller så gärna mina godingar!
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?  Medium börjar ju nu igen, det tycker jag om
Vilka länder har du varit i? Sverige, Danmark, Tyskland, Norge, Holland,Grekland, Spanien, Finland o Turkiet
Vilka husdjur har du haft? Tre hamstrar, tre marsvin, sju hundar, 20 katter?, två råttor, fiskar, två sköldpaddor, två kaniner, (brorsan hade en äcklig fågel men den räknas inte för jag avskyr fåglar, bläk) Det var nog allt?
Är du bra på att laga mat? Ja, kanonduktig!
Var badar du helst? I en sjö i skogen där man kan bada naken o ingen kommer;)
Vad dricker du för alkohol? Rött vin, cider o goda drinkar
Vilka djur är du mest rädd för? Fåglar!
Har du nånsin skadat dig själv allvarligt? Ja
Gillar du att dansa? Ja
Vad har du för klädstil? Olika beronde på humör (men i grunden älskar jag 60/70-tal)
Är du flygrädd? Nä, men d gör ont som fan i öronen!
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? ÄNTLIGEN!
Vad dricker du helst när du är törstig? Kallt vatten!
Tror du på liv efter döden? Jag är totalt övertygad!
Vill du gå ner i vikt? Ja
Har du varit deprimerad? Ja, fy fan!
Tycker du om sushi? Har pinsamt nog aldrig testat
Tror du på livslång kärlek? Absolut!
Vad äter du helst när du ser på film? Lösgodis lr popcorn
Lever dina föräldrar tillsammans? Nej
Har du tandläkarskräck? Nej, aldrig haft
Vilken hårfärg har du naturellt? Vet inte, nån festråkig
Biter du på naglarna? Nä, o äter inga andra delar av min kropp heller!
Vilka Internetsidor besöker du varje dag? Facebook o Allt för föräldrar
Hur ofta motionerar du? Promenixar varje dag i allafall
Är du beroende av något? Kärlek
Favorit Yoghurt: Delikatess vanilj!
Favorit Frukt: Jordgubbar!
Favorit Godis: Vingummi (men just nu dille på Hockey pulver o djungelvrål, ha ha)
Kändis stilen du gillar bäst: Ingen
Favorit dryck: Vatten (booooring, jag vet!)
Hur länge sover du? 6-8 timmar ungefär
Bio eller nerladdad film? Både &.
Morgon- eller nattmänniska? Mer morgonmänniska nu för tiden, trodde jag väl aldrig!
Hur många dagar sover du? Va???
Hur mycket batteri finns det i mobilen? Den håller ett tag till
Favorit språk: Svenska! Gillar iofs Holländska sen jag var där o jobbade ett tag, coolt språk;)
Favorit land: SVERIGE!
Favorit mat: Mammas köttfärsås, o farmors köttbullar!
Favorit glass: Romrussin!!!
Mamma eller pappa? Båda två, tack!
Vad heter din mobiltelefon? Mobilen bara
Favorit dag: Lördag (särskilt morgonen!)
Max eller Burger king? Max, avskyr Burger king - urk!
Senaste inköpet? Kalle Anka tidning till Molly i går
Vad gjorde du klockan 16.00 igår? Satt o pratade med mina barn o Stefan vid matbordet (vi åt middag då)
Vad är det för väder just nu? Kolsvart så jag vet inte, kallt?
Favorit tv kanal? Kanal 5, TV 3 o 9:an
Favorit radio kanal? Lyssnar bara på P3 Christer, så P3 då
Platt Tv eller Lcd Tv: Om d menas LCD lr plasma så självklart LCD, plasma vill dom ju tom förbjuda i eu.
Rosa eller gult? Rosa, oftast i allafall! (Vill ju helst inte kissa rosa om man tänker så. hmmm...funderar)
Grönt eller blått? Grönt
Sommarplaner? Njuta, vila upp mig, bada i poolen en massa, grilla i mängder o bara vara! Stessa kommer inte hända iallafall!
Humör just nu? Lugn, nöjd o bara tillfreds med livet!
Vad åt du senast? En rågbulle med russin
Hårfärg just nu? Urblekt svart, som nu är mellanbrun/röd/blond! BLÄK - måste verkligen färga det!
Pucko eller O'boy? Pucko på glasflaska
Mer eller Bravo? MER!
Kläder du bar idag? Mysekläder hela dagen lång.
Bästa låten just nu?  med Caroline Af Ugglas
Favorit instrument? Akustisk gitarr och piano
Favorit artist? Winnerbäck
Favorit skådespelare? Oj, vet inte just nu.
Däckat? Har hänt för lääääääänge sen.
Kissat utomhus? Ja men visst
Bus ringt? Ja, nån gång när man var typ 9 kanske?
Trampat på bajs? Ja, jävla hundägare som inte kan ta upp efter sina hundar!
Megapixeln på kameran/mobilen: Ingen jä*la aning!
Favorit affär? IKEA, City Gross o Gekås
Använder deodorant? Ja, varje dag
Gillar converse?
Svart, vit eller färg? Beror väl helt på vad det gäller?
Senaste du skrattade? När Thelma provade kläder innan
Systemkamera eller vanlig kamera? S Y S T E M K A M E R A !
Fjortisar eller emos?Nej, tack!
Vad ska du göra efter du svarat på frågorna? Gå o sova!
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela