Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tidsfördriv (knyckt sådant)

Publicerad 2009-03-10 12:58:48 i Allmänt,

Vem ringde dig senast? Älsklingen (Stefan)
Vem kramade dej senast? Thelma
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Det blir bra, det vet jag;) (Från min bror)
Vad brukar folk få för intryck av dig? Pratglad, energisk, "lite skit i hörnen har ingen dött av", snäll, omtänksam, knasig
Har du slått någon riktig hårt? Ja
Använder du parfym? Ja, ibland. Inte varje dag
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Min mun, mina ögon, mitt hår, mitt leende (om det räknas som kroppsdel förresten?)
Vad är klockan? 13.01
Vilken färg har din mobil? Limegrön
Vad ska du göra nu? Svara på resten av frågorna, sen diska  
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? Ja till viss del
Är du social? Till viss del, om jag ändå får distans
Känner du att du orkar en fråga till? Japp
Vad tänker du när du vaknar? Va skönt att jag inte är trött (varför tänker jag det varenda jäkla morgon?, pucko mig!)
Kan du gå utan smink? Ja, apselut!
Älskar du någon just nu? O ja! Älskar älskar älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela