Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tisdag

Publicerad 2009-03-31 09:52:45 i Allmänt,

Då var det tisdag då. En gråmulen sådan är det här i småland. Lite sån där "krypa upp i soffandag" känns det som. Fast jag tycker ändå det är rätt mysigt måste jag säga. Förutom om det börjar regna när jag ska hämta Thelma sen för d brukar vara så jäkla strävigt att gå med henne i regnet, hua! Så det hoppas jag man slipper.

I dag ska vi inte göra något särskilt direkt. Plocka lite här hemma o fixa. Molly ska leka med en kompis efter skolan o Stefan har säkert nått projekt på g i em;) Men hur som så blir det lugnt. Tror jag behöver det faktiskt. Är så himla trött i dag. Har väl sovit dåligt. Bebisen börjar trycka på nu så man vaknar av att man e kissnödig några ggr o så sparkar den så hårt så man börjat vakna av det. Lille fisen, ha ha! Mysigt visst, men på natten vill jag gärna sova så jag brukar säga till den att lyssna på mamma o sova när jag sover. Tror ni det hjälper? Nä, inte jag heller:)
Ja, ja nu ska jag ta o plocka lite här hemma. Tycker det är skönt att passa på när Molly är i skolan o Thelma e på dagis.
Ha en härlig dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela