Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Toabus

Publicerad 2009-03-29 15:02:50 i Allmänt,

Thelma brukar leka ganska tyst så det är inte alltid man reagerar på att det "blir tyst". Detta var ett sånt tillfälle. Hon lekte i sitt rum o jag satt här o skrev lite i bloggen innan. Sen skulle jag (som jag skrev) gå o lägga henne. Men hon var inte på rummet. Men dock på toaletten:) O KUL hade hon med!

En hel toarulle fick sätta livet till i Thelmas lek;) Älskar sista kortet med där hon gör precis så som hon alltid gör när hon VET att hon gjort något man inte får (dvs tittar bort o "pillar" på något)

Ha ha, livet med barn ÄR underbart, jag älskar verkligen allt!

Kommentarer

Postat av: ♥ Jasas

Publicerad 2009-03-30 08:35:22

OJoj, snacka om att det kunde bli stopp i toaletten där, hahahaha.

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-03-30 09:52:13

Ja, tur att hon inte hann spola bara! Ha ha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela