Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

UL time

Publicerad 2009-03-20 10:14:45 i Allmänt,

Om ni kommer i håg kan ni väl hålla tummarna lite för oss i dag kl 13.30? Vi ska nämligen på UL då. E skitnervös den här gången. Vet inte varför egentligen. Så här nervös var jag inte med vare sig Molly lr Thelma. Löjlig jag e. Älsklingen tycker det ska bli mysigt, själv kan jag inte vänta på att få det över sas. Inbillar mig att dom ska hitta ngt stort fel Lr att bebisen ska vara död. Dumma dumma mig! Har kommit mest nu sista dagarna.
Molly ska till sin morfar i helgen o Thelma ska till min mamma i dag när vi ska på UL. (barn får ju inte vara med heller) O sen erbjöd sig mamma att Thelma kunde sova där (vilket hon älskar lillan) så jag o älsklingen skulle få lite egentid. Har varit mkt nu m varsling o så. Så vi ska ut o äta på em tänkte vi o så ska vi mysa hemma på kvällen m film o nått gott o mumsa på. Ska bli urhärligt faktiskt! Första gången sen jag fick Thelma som jag verkligen känner att jag BEHÖVER vara ensam m älsklingen. (sen e vi ju ändå hemma på kvällen o d tar 30 sekunder m bil till mamma OM det är ngt bor ca 300 meter från oss)
Men först ska man bara få d otäcka UL avklarat! Hua!
Kram på Er!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-03-20 10:21:33

Vad har du för planer inför helgen?

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-03-20 11:04:03

Jag håller tummarna! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela