Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Äh...

Publicerad 2009-05-14 12:08:23 i Allmänt,

...det blev inget sovande för mig. Stefan var så trött så jag överlät soffan till honom o smet därifrån så han får sova i lugn o ro. O Thelmisen sover gott m. Så nu sitter jag här igen o klickar runt. Hittade som vanligt en rolig lista hos Hanna som jag tyckte d passade att göra nu ju!

DIG SJÄLV
Vad heter du? Sandra
hur gammal är du? vandrar mot d 30 nu i höst
vart är du född? Nacka BB.
vad heter din mamma?Börjar på E
vad heter din pappa? Börjar på S
har du några syskon? En storasyter o en storebror:)

SENASTE GÅNGEN
du rökte? Innan jul
du snusade? Innan jul
du färgade håret? Oxå innan jul!
du grät? I går när jag blev sjukynklig:(
du tränade? pass
du solade solarium? läääänge sen, innan Thelma blev till typ
du skällde på någon? skällde på Thelma innan när hon drog katten i svansen
du var utomlands? hundra år sen?
du duschade? i går kväll
du köpte nya kläder? Köpte mammabyxor för några veckor sedan
du åkte buss? nån månad sedan
du åkte taxi? Lääänge sen, minns inte
du åkte tåg? flera år sedan
du smsade någon? förrgår?
du ringde någon? ringde mamma igår kväll
du camade med ngn? hundra år sedan d m

HAR DU NÅNSIN
hoppat studsmatta? Flera gånger!
ätit fiskbullar? oja, älskade det som liten
tagit kort på dig själv? sorgligt men sant;)
skrattat så du började gråta? Gör jag flera ggr i veckan ibland ju!
skolkat mer än 3 skoldagar i rad? ja, tyvärr
sovit mer än 10 st i ett tält? ja, tror det
badat mitt i natten? oja, naken m;)
åkt berg och dalbana och spytt efter det? nope
spytt för att du var full? usch ja
trillat när du åkt skidor? ja, kanske som liten
gråtit till en bok? flera ggr
varit rädd för tomten? ÄR rädd för tomten (ja, jag VET patetiskt!)
har du sjungit kareoke? Många ggr!
fastnat med tungan på en lyktstolpe? Nä, men på dagis gungställning när jag var liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela