Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Astma är bara dumt!

Publicerad 2009-05-15 20:00:17 i Allmänt,

Astman väser i lillungens kropp:( Piss o skit o f*n m! E så sur på dumma astman! Lillan e så ynklig o andas så stötigt. Men efter airomir i stor dos tycker jag d blitt lite bättre så vi avvaktar nog m att åka in den här gången. Stressar bara upp oss ändå. Men jag har pratat med dom o d var bara att åka in om vi kände oss minsta oroliga. Så d känns ju jätteskönt att veta.
Men som sagt så verkar hon bättre för stunden i allafall. Så vi hoppas att natten blir lugn för henne o att hon får lite sömn.
Astma e d dummaste som finns just nu tycker jag!
Min lilla gullunge ska ju bara vara frisk ju:( Inte ha en massa dumma astmatroll i kroppen!
Så nä, nu ska jag kela o gosa m lillskruttan så hoppas vi d blir bättre snart!!!

Kommentarer

Postat av: Jasas.se

Publicerad 2009-05-17 23:08:46

Dumma astma. Varför ska sådant finnas. Speciellt då det drabbar såna här små fisar :(

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-05-18 09:02:20

Ja, usch. Man känner sig rätt hjälplös o ledsen:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela