Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Fixa Thelmas rum

Publicerad 2009-05-03 10:44:27 i Allmänt,

Här är lite mulet i dag o helt ärligt är det nästan lite skönt;)
I dag ska vi fixa med Thelmas sovrum. Lekrummet har hon ju nere, men det är ju lixom "alla" barns rum typ. Nu ska vi fixa det gamla köket uppe så hon får ett eget kryp in som bara är hennes! Just nu är det hemskt där. Knallgula väggar o oslipat trägolv. Blir vita väggar o så målade figurer på. Vad har vi inte riktigt bestämt ännu. Funderar på lite nyckelpigor kanske? O nått sött citat o Thelmas namn o så. Ska fundera lite till. Men nu ska vi slipa o fixa lite. Vad hittar Ni på i dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela