Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Fixar o bakar

Publicerad 2009-05-29 16:45:58 i Allmänt,

Bakar som en tok o städar likaså. Så därför blir d inte mkt sittande här i dag. Thelmafisen har ju födelsedagskalas i morgon så det är lite o styra med även om jag tar det rätt lugnt. Finns ingen anledning att stressa, men lite extra vill man ju kanske städa ändå. Stefan fixar o donar ute. Klipper gräset o så. Så jag håller mig inne m lillan eftersom vi inte vet om hon ÄR gräsallergiker så känns d lite onödigt att utsätta henne för det i fall att. Men just nu sitter Molly o Thelma i köket o leker m lera. Sötisar;)
Nähäpp, nu pyser jag till dammvippan! Ha en bra em/kväll nu!
O förresten, på söndag e d ju mors dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela