Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Loppisbesök o onda fogar

Publicerad 2009-05-10 19:24:57 i Allmänt,

Helgen börjar gå mot sitt slut. Har haft fullt upp eller legat på soffan o kurerat mig från förkylning, halsont o foglossning. Inte för att d hjälpt mer än för stunden, men men;)
Fredagskvällen hos mamma var jättemysig. Mamma hade gjort underbart god räksallad o så bröd o ost till d. Sen blev d kex o ost, vindruvor, salta pinnar o massa sånt plock. Mätt o gla var man då. Vi tjabbade oss igenom hela kvällen men vid ett-tiden kände jag o Malte att d var dags att gå hemåt.

I går var vi på en pytteliten loppis här i Åseda, var inget o ha direkt. Men Stefan blev glad för han hittade två stora sånna ölsejdlar:D
På em vilade jag bort en jävulsk värk i fogar o höfter:( O sen åkte jag till Benny o Maud (min kusin o hans fru) för vi är klassföräldrar nu så vi skulle planera en liten avslutningsfest ihop.

I dag har jag, mamma o Molly varit på loppis här utanför Åseda. Hittade mig en "ny" handväska o en klänning till Thelma i allafall. Båda såg nya ut, tom gamla lappen kvar på klänningen. Hade kostat 159:- o nu köpte jag den för 25:- perfekt tycker jag!

O efter efterfrågan från Hanna kommer här en magbild. I morgon e d 100 dagar kvar till bf ;) Spännande, det närmar sig, sakta men säkert!

Suddig o så, men man ser väl lite hoppas jag. Kommer bättre snart;)
 

Kommentarer

Postat av: Jasas.se

Publicerad 2009-05-10 20:04:37

Jag ser :D Så fin du är!!!!



Låter som att ni haft en härlig och mysig helg, som alltid =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-10 21:33:34

Tack vännen! Känner mig inte så jättefin just nu med stora magen o snoriga näsan o hesa halsen;) Så d piggar upp med lite snälla ord;)

Postat av: sara

Publicerad 2009-05-11 14:36:21

vad fin du är! det syns ju verkligen hur det lyser om dig.. härligt härligt!

synd att fogarna ömmar.. men sånt hör ju tyvärr till..

hoppas du mår bättre med förkylningen med.. ha det gott! kramar i massor!

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-05-13 16:10:34

Åh, va snäll du e Sara! Ja, man borde ju vant sig iom att jag hade d så gott som hela graviditen m Thelma:( Men jobbigt ändå, men men man får ta d lugnt o vara försiktig o hoppas d inte blir för jobbigt.

Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela