Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Lite svammel, inget viktigt - men vårat liv;)

Publicerad 2009-11-30 13:52:29 i Allmänt,

Ny vecka. Helgen gick fort med både middag hos Jörgen o Johanna i fredags o så 40-års fest hos Catta i lördags. Trevligt bägge delar.
O i går var d den "stora" julmarknaden här i lilla Åseda:) Men mysigt är d ändå tycker jag allt. Molly sjöng i kyrkan (hon är med i kyrkans ungdoms/barnkör) Jätteduktig var hon.
O Thelma fick träffa tomten nere på julmarknaden. D var jättepoppis o så fick hon ju godis av honom m;) Känns dock lite fånigt när man står där o säger: "Titta Thelma tomten, gå fram till tomten han e så snäll så" o så vet jag att d e min ex-svärfar, hehe. Men men, han är jättesnäll så d kvittar ju egentligen. Bara en tanke som slog mig, hihi.
I kväll ska vi på ett intressant möte, ska bli kul o se vad d ger. Skriver mer om d när jag vet;)
Hoppas ni har en bra dag där ute. Nähäpp, lovade dottern lasagne innan hon ska på frivillig bild så jag får nog sätta i gång nu.
Hmmm...ska kanske lägga ut lite fler bilder först bara? Lr nä, nu MÅSTE jag fixa lasagne;)
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela