Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tillbaka! :)

Publicerad 2009-11-09 15:26:20 i Allmänt,

Skäms på mig! Hu, va dålig jag e på att uppdatera. Förlåt, ber verkligen om ursäkt. Hinner inte med även att det händer en del. Vet inte allt som hänt så jag uppdaterar bara lite vad som hänt nu i helgen annars blir det nog rörigt;)
Men först vill jag ju klart börja med att gratta MOLLY som fyller 10 ÅR I DAG!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS mammas lilla tjejja! Jag älskar dig!

I fredags hade Molly födelsedagsparty med några kompisar. Fyra killar o fyra tjejjer var dom. Molly, Klara, Siri o Moa och så Rasmus, Anton. S, Alexander. L och Mollys bästis Gustav:)
Dom hade disco så d bara skakade i glasen för dom spelade så högt, haha. Danstävlingar, tryckare och ryska posten hann avhandlas, hihi. Ja jag tror det var en lyckad fest, inte en massa tjafs o så. Dom åt tacos först o sen lite chips o godis o så. Ja, en kul kväll för dom.
I lördags hade vi kalas för släkten. Molly fick en massa fina saker. Dom som var här var: Morfar o Elisabeth, Mormor o Stern, Susanne o Thomas, Catta (Rickard kunde inte) och så kusinerna Christian, Claes, Christopher, Cenny, Elinda o Elias (Edvin kunde inte heller). Det var en mysig dag o Molly var så nöjd så. På kvällen var man dock ganska trött efter alla kalas, hihi.
I går, söndag, var d dags å gå i kyrkan:) Molly sjunger i kör o skulle sjunga på familjegudstjänsten så självklart var vi där o tittade o lyssnade. Dom var jätteduktiga o sjöng så fint så *stolt mamma*
Även Thelma var jätteduktig o satt så fint i kyrkbänken o tittade. Se fick alla barn i kyrkan komma fram o sitta i ring o lyssna på en berättelse o då knatade lilla Thelma fram o satte sig. Satt som ett litet ljus o lyssnade, duktiga tjejjen:)
Efter kyrkan följde vi med Rickard hem på fika. (Elinda e nämligen oxå m i kören så han var oxå där o kollade) Eftersom han inte kunde komma på lördagen ville han fira Mollan lite. (Edvin hade nämligen hockeycup i Eksjö på lördagen så d var därför dom inte kunde komma)
I går kväll slappade vi, kollade på polisskolan. Var hundra år sen man såg ju o Molly hade aldrig sett den.
I dag sjöng jag för Molly när jag väckte henne o så fick hon hårspännen o läppglans. Bara för o få ngt litet:) Vi firar henne m tårta o så i kväll när Stefan e hemma.
O snart ska jag göra köttfärspizza m tacosmak, mums!
O sen ska Mollan på scouterna. O efter det kommer Staffan, men d vet inte Mollan - det ska bli en överraskning! Klart han vill komma när hon fyller 10 år!!! :) Vi ska äta tårta o så ihop.

Nähäpp, nu ska jag fixa o dona lite här o snart laga mat! Kram o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela