Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Duktiga jag!

Publicerad 2009-09-23 13:45:37 i Allmänt,

Dagarna fullkomligt flyger fram här! Vet knappt vad vi gör men dagarna bara säger svisch o så är dom över:)
I går var jag hos kära syster på fm. Vi åt frukost ihop, frallor o te - myyys!
O sen efter att jag hämtat Thelma på dagis gick vi till mamma o fikade. Så i går fick jag träffa både kära mamma o kära syster :D
Hade en trevlig dag.

I dag har jag mest myst m Vinga. O så har jag varit duktig o ringt ett sånt där samtal som man skjuter på;) O fick bra besked m:) Så i dag sjunger jag: "tralla la la la, jippie, tjohoo!"

Småtjejerna sover här o snart kommer Molly o bästisen Siri hem:)
Ja, d har som sagt inte hänt så mkt spännande, men dagarna går o jag njuter av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela