Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Host, host...

Publicerad 2009-09-28 09:57:03 i Allmänt,

Förkylda o så är vi här. Stefan e tom hemma från jobbet i dag för han hade så jäkla ont i halsen stackarn.
Han brukar inte gnälla över ont i halsen, men i dag så.
Småtjejerna är förkylda o hostiga. O jag e så himla hes, tror förkylningen satt sig där i stället.
I fredags var vi på barnakuten m lillan, Vinga. För hon var så rosslig i bröstet. Så hon fick slemlösande. De har hjälpt bra, så nu får hon sova utan att behöva hosta heeeela tiden.

I går var pappa o Elisabeth här. Det var jättemysigt! Vi åt tacogratäng o hade det jättetrevligt. Av dom fick jag ett presentkort på IKEA:) Så perfekt! Jag ÄLSKAR IKEA!!!

Det där med diskmaskinen blir jag inte klok på förresten! Dom var ju här i torsdags, men då var d inte det som var fel som dom hade trott. O så var han såååå jäkla otrevlig han som var här m.
Hur som så visste dom inte VAD som var fel lr NÄR vi kunde få d fixat. Så nu är alternativet att vi får en ny maskin, men då måste vi lägga till 1500:- för dom har inte maskiner i den prisklassen. O vi har inte 1500:- över just nu. Så Stefan trotsade sitt halsont o åkte ner där nu för o prata m dom så hoppas jag d kan bli nån lösning på detta för d börjar bli tjatigt nu:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela