Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tidsfördriv

Publicerad 2009-09-08 15:01:49 i Allmänt,

Hittade n lista hos Hanna som jag ju var tvungen att göra ;) Har du städat någonting idag? *ja plockat o donat lite, som varje dag. Har du börjat planera julen än? *nja, vi kommer vara hemma o förhoppningsvis kommer mamma Vad åt ni till middag idag? *vet inte vad d blir faktiskt Vad ska du göra i helgen? *mysa m familjen,dona i trädgården kanske Vad är den godaste dryck du vet? *Kranvatten och mjölk. Vem drömde du senast någon romantisk dröm om? *Stefan Morgonpigg eller kvällspigg? *mer morgonpigg just nu Vilken är din favoritmaträtt? *mammas spagetti o köttfärsås. Vad heter ditt/dina barn? *våra döttrar heter Molly, Thelma o Vinga Sommar eller vinter? *älskar hösten mest! Gillar du att vara ensam? *nja, ensam m familjen helst:) Vad tycker du om tandläkaren? *dyrt, men inte otäckt (möjligen otäckt dyrt då, hihi) Hur ofta och hur länge sitter du vid datorn? *en stund varje dag Icq eller msn? *inget Hur många barn har du/ni? * tre töser :D Vilken svensk dialekt tycker du är fulast? * dalmå låter så töntigt, o grötig småländska, hua I vilka länder har du/ni varit i? * Sverige, Danmark, Tyskland, Holland, Grekland, Spanien, Turkiet, Norge, Finland Hur du några syskon? * en storasyster o en storebror Har du ngt sommarhus/vinterhus? * nä, vårt hus bor vi i året runt ;) Vilken frukt föredrar du? * vindruvor, apelsin, banan, o en massa annat Hemma kväll eller utekväll? * hemmakväll utan tvekan, e en riktig hemmamänniska:) Vad heter du i förnamn? * Sandra Vad lyssnar du på för musik? * gärna Winnerbäck lr Caroline af ugglas Vilken tv serie kan du INTE missa ett enda avsnitt av? * ingen alls Favorit färg? * vit Hur många e ni i familjen? * 5 o så 2 katter o 1 hund Vad ska du ge barnet/barnen i julklapp? * vet inte ännu Vad ser du fram emot? * en hemlig sak;) Vad är det mest romantiska du varit med om? * hemligt Vad har du för parfym? * fick en underbar ny Naomi Cambell nu, den var otroligt fräsch Vilken pryl i ditt hem skulle du inte kunna vara utan? * tvättmaskinen Vad önskar DU dig i julklapp i år? * nån upplevelse, show lr så Trivdes du i skolan? * nä, bara när jag läste till uska Om du fick välja vilket yrke som helst, vad skulle du vilja vara då? * receptionist lr musikalartist :) Har du husdjur (vad)? * En hund o två katter Har du kastat något nån gång som du ångrar? * ja en soffgrupp Hus vs. lägenhet? * hus Vad gör ni helst en lördag kväll? * går långpromenad hela familjen, lagar god mat o kollar nån bra film sen - myser! Vad är det finaste någon sagt till dig? * Jag älskar dig! Vad skulle du göra om du vann en massa pengar? * betala av skulder, resa, shoppa! Festar du mycket? * been there, done that! Gillar du åska och blixtrar? * nja så där. Om Stefan e hemma så :) Vilket djur skulle du vilja vara? * våran hund ;) Dricker du kaffe? i såfall vilken sort är favoriten? * urk! nä tack! Är du kär? * tokkär!!! O blir kärare varje dag! :D Vilken är den bästa födelsedagspresent du fått? *OJ, minns faktiskt inte:( Fast jo, jäklar va glad jag blev över dockvagnen jag fick när jag fyllde tre år! Vilken är din värsta present du har fått? *Minns inte d. Hur ofta pratar du med din mamma? * varje dag, ofta flera gånger! :) Hur mår du under hösten? Blir du gladare eller lite deppig? * älskar hösten så kanske blir jag lite gladare? Har du blivit utsatt för något brott? * Ja det har jag. Vilket är det mest omtyckta plagget i garderoben just nu? * att jag slipper mammakläderna:) Vad är det elakaste du gjort mot din bästa vän? * glömt bort henne:( Hur ser dina naglar ut? * korta m genomskinligt lack Vad är det äckligaste du vet? * kräk, fåglar, elaka människor Har du fobi för sjukhuset? * nä Vad är det vackraste du vet? * att vakna till en ny dag o veta att jag är älskad! Vad är den äckligaste maten du vet? * inälvsmat, urk! Vad lekte du helst när du var barn? * m barbie o en lek som jag, min brorsa o mina kusiner lekte som hette : "kiss o bajs" Vilken färg har du flest kläder i? * Svart! Hur gammal är du? * fyllde underbara 30 i söndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela