Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Lägesrapport!

Publicerad 2009-09-17 16:16:48 i Allmänt,

Sitter här med min lilla dotter i famnen:) Dom andra två är ute och hoppar på studsmattan. Så kul att dom faktiskt kan leka ihop på riktigt;) O har glädje av varandra trots åldersskillnaden. Dom leker rätt ofta ihop nu faktiskt.

I går var Vinga 4 veckor!!! Vart tog den tiden vägen? Hon växer o är en riktig liten knubba. Vägde henne på bvc i tisdags o då vägde hon 4430 g! jisses, mer än ett kg mer än när hon föddes, hihi. Men hon äter, sover, flinar o verkar allmänt nöjd med livet så det är kanske inte så konstigt :)

I dag har vi bara myst o tagit d lugnt. Thelma har varit på dagis o dom hade utedag i brunnsparken. Mollan har haft långdag. På em vilade jag o småtjejerna en timme o d var sååå välbehövligt. Myser fortfarande m Vinga o nu leker "stora" tjejerna dagis på Thelmas rum.
Ska snart laga lite mat.
I går var jag m Thelma på allergimottagningen i vxö. På uppföljning. Men hon e jättepigg nu o sist hon var förkyld behövde hon inte ens ta medicin :D Det enda var att vi bytte medicin från airomir till ventoline eftrsom hon blir precis skogstokig av airomiren:( Så får vi hoppas att d funkar bättre m ventoline kanske?

Nähä, d var väl lägesrapporten från oss i dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela