Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Älsklingen

Publicerad 2010-04-28 14:26:55 i Allmänt,

Stefan har fått lite jobb nu i fem veckor. Ständig em, dvs 14-23. Alltid nått;) Om inte annat skönt o komma i väg lite för honom. Han packar på en industri här som heter Melam.
Han var så söt, när jag kom hem efter att hämtat Thelma på dagis så möttes jag av detta på dataskärmen:

"Hej Gumman.

Vi ses i natt när jag kommer hem. Hälsa alla och ge dom pussar ifrån mig. Tack för att du finns

Älskar Dig.. Puss din Stefan"

Det värmer verkligen:) Särskilt efter jordens konflikt m Thelma som varade i 40 minuter med illvrål:( Hua, men nu e hon lugn. Ligger i soffan o äter "lelle" (välling) Det var det enda som funkade för o få henne lugn.
Ja, men nu sitter jag o småler åt min fina Stefan. Han är så go :)

Kram på Er, ta hand om varandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela