Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Update...

Publicerad 2010-04-21 12:29:24 i Allmänt,

Tjejfesten i lördags var sååå rolig, hahaha! Var hemma efter tre.
Ja, jäklar vad man garvade. Vilka sjuka grejer det finns, hihi. Kort kommer ev senare:)
Men nog om det för tillfället.

Här har det snöat i natt. Allvarligt - SNÖÖÖÖ!!! NEEEJ FY USCH BLÄ!!! Jag som hade fått vårkänslor! Grrrrr...
Men d e som det är, nu blickar vi framåt , hihi.

Huset är ute för försäljning nu iallafall. Så får vi se hur d blir m det ;)
Har många tankar o planer om nya huset. Men hur mkt man har råd till o så får vi se. Men tids nog, tids nog ;)
Känns egentligen kanonbra, men det är så himla mkt nu så jag känner att jag går lite på sparlåga. Men det infinner sig nog när allt faller på plats ;)

Nu ska vi snart gå o hämta T på dagis <3

Ha d gott i hmmm...vårsnön?

KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela