Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Valborg

Publicerad 2010-04-30 11:56:35 i Allmänt,

Jahopp, Valborg i dag då. Vädret ser inte så lockande ut så det där med brasan kanske blir att vi hoppar i dag. Vi får se hur d blir. Hur som kommer dagen gå lite i städningens tecken för i morgon e det återigen visning av huset. Inte mkt o städa, men man får ju ta o fräscha upp det lite så det känns lite extra välkomnande;)

I morgon ska vi till Benny o Maud. Men d nämde jag nog i går förresten?
Dom e goa, sånna som bjuder på sig själva. Sånt gillar jag. Avskyr folk som är strikta o pryda o inte bjuder på sig själv. Urk o fy! Eller kategorin som är ännu värre: folk som LÅTSAS bjuda på sig själva o sen när det väl kommer till krita ÄR dom sååå tråkiga. O livrädda för o bjussa på sig själva. Nä fy för sånt. Så Benny o Maud e helt i min smak, dom ger vad dom ger sken av:)
Skönt att man har sånna vänner;) Men kanske inte är så konstigt när man e släkt, hihi.

Nähopp, nu ska vi åka o handla lite tror jag minsann;)

Kram kram, hoppas ni får en fin valborg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela