Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Vilken underbar dag!

Publicerad 2010-04-25 18:39:42 i Allmänt,

Ja, en helt underbar dag, så kan man beskriva denna soliga söndag :)

Började morgonen med lite sovmorgon o sen en riktig söndagsfrukost.
Efter det gick hela familjen (jag, Stefan, Thelma, Vinga, Malte o Smilla) på promenad i skogen. Elljusspåret. Det var så himla mysigt. Solen sken o fåglarna kvittrade. Som hämtat ur nån sån där romantisk film, hihi.
Thelma sparkcyklade o sprang o busade om vartannat.
När vi gått nästan hela ringde mamma mobilen o undrade om vi inte ville komma o fika. Så vi gick dit såklart <3
Jättemysigt som alltid hos mamma.

Efteråt, var väl där nån timme, gick vi o handlade för Stefan var sugen på att grilla så vi fick inhandla lite kol o kött o så.
Gick hem o grillade. Då var väl klockan typ 14.30 kanske?
Det blev grillskivor, majskolvar o vitlöksbaguetter. Till det lite vin, mums:)
Sen har vi tillbringat hela eftermiddagen ute. Thelma sprang o lekte, gungade, byggde i sandlådan o hoppade på studsmattan. O Vinga satt på en filt o lekte. O Stefan o jag bar njöt av livet. Livet ÄR gott ibland det är då ett som är säkert <3
Jag är så tacksam att jag får dela mitt liv med dessa fantastiska människor:) Helt underbart. Stefan ÄR verkligen helt underbar. O det bästa är att han e MIN underbaring :) Älskar dig finaste<3

<3



Våren är här! Njut av livet o ta hand o varandra, en dag försvinner så fort o kommer aldrig igen!
KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela