Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Livet tar tid o bloggen får vänta ;)

Publicerad 2010-12-07 22:08:56 i Allmänt,

Lite bloggtorka råder här...
Men oj så mkt som är på G här i livet nu.
Lite är hemligt än så länge så det får bli lite "svindlande info" än så länge.
Så det är fritt fram för spekuleringar för er som inte vet, hehe...
Hur som helst så var jag på ett möte i dag som gick kanonbra - så jag känner mig skitnöjd, nervös o glad :D
(NÄ inte gravid o NÄ inte jobb!)
Kommer berätta så småningom, men det är lite delar som ska klaffa o så innan jag känner att jag vill lägga ut all info här. Iom att detta är en öppen blogg som alla kan läsa...
Så Ni får hålla Er till tåls ;)
Tänkte bara uppdatera så ni förstår varför jag helt enkelt varken haft tid eller lust att blogga sista dagarna.

I övrigt är det förkylda småtjejer, donande o fixande här hemma, en älskling som jobbar o en 11-åring som blir allt tröttare o mer tonåringslik o är helt fantastiskt rolig att följa...ja det är väl vad som händer här just nu.
Håller tummar o tår för att dom små blir piggare tills torsdag så jag kan få träffa bästa Jenny som jag SAKNAR massor!

Nähä, nu ska jag ta o väcka älsklingen som somnat i soffan o så ska vi väl ta o sova lite. Ses kanske i morgon!
(Då jag för övrigt MÅSTE leta upp lusselinnen till småttingarna, lr om d blir pepparkakaskläder till mini kanske)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela