Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

All by myself

Publicerad 2010-12-20 11:57:35 i Allmänt,

Jaha, då sitter man här o bara har det lugnt o skönt.
Småtjejerna e på dagis (gick hur bra som helst o lämna dom små sa Stefan :love: )
o Mollan e hos sin pappa...kanske skulle ta o ringa henne o prata lite???
Stefan e duktig o jobbar o jag...ja, jag gör det jag SKA göra dvs ta´t lugnt

Faktiskt ganska skum känsla att bara vara här själv - utan barnen. Minns inte när jag var hemma HELT själv en HEL dag utan mina barn? Innan Thelma föddes tror jag det var faktiskt? Sen har ju Stefan o jag varit själva några ggr eller hittat på ngt kul m kompisar lr så...men HELT själv bara JAG - nä det måste varit när jag väntade Thelma
(eller innan jag väntade henne då iom att hon låg i magen så då var jag ju inte "själv" hihi)


Nä tror jag passar på att ringa Johanna istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela