Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Dop, bio och så en farfar med;)

Publicerad 2010-02-15 21:33:19 i Allmänt,

I lördags döptes vår lilla Vinga:)
Det gick bra och hon var så himla snäll. Inte ett pip sa hon. O lilla Thelma var oxå jätteduktig (o passade på att smaka lite på dopvattnet m, hihi) O Mollan hon sjöng solo - tufft av henne tycker jag allt.
Hur som så var det jättefint och efteråt var jättemysigt.
Hon fick en massa fina presenter, kläder, smycken, pengar, nappask, gosedjur, bok o mkt mera. TACK alla! :)
Stefan fick även träffa sin riktiga farfar för första gången. Något han är MYCKET glad över! Eftersom han har så lite kontakt med sina släktingar så tror jag det betyder extra mkt för honom;)
O jag tyckte självklart oxå det var jättekul att äntligen träffa honom:)


I söndags var vi i församlingshemmet och lyssnade/tittade på när kören som Molly är med i, G-klaven, framförde musikalen "Vägen hem". Dom var jätteduktiga och sjöng jätteduktigt!
(O jag skulle ljuga om jag sa att jag inte blir stolt när både körledaren OCH andra kommit fram till mig och berömt Mollys sång! Jag blir verkligen jätteglad och stolt!)
Efter musikalen serverades det semla och kaffe;)

På em gick Molly och jag på bio. Vi såg filmen "FARSAN". Den var jättebra! Så mysigt o gå själva med, det var längesen.

I dag, måndag, har vi varit o storhandlat på Willys i Vetlanda. Småtjejerna var med o var sååå duktiga!

I morgon, tisdag, är det dags för Thelma att gå till dagis igen! Hoppas verkligen hon håller sig frisk nu.
O Vinga ska på "besiktning" på bvc med. 6-månaders kollen. Men det ska nog gå bra;)

Nähä, nu ska vi kolla på en film
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela