Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ond mun:( o så lite annat svammel

Publicerad 2010-01-08 16:21:32 i Allmänt,

Är rätt off. Har så grymt ont i munnen:( Att dra ut tanden var inte så himla farligt, man e ju så bedövad då. Men sen - när bedövningen släppte - jääää**ar va ont det gjorde!!! HUA!  Har ont som attans fortfarande, men men nu e d gjort i allafall.
Stefan har varit så gullig o styrt o fixat här hemma hela dagen. Han har städat, plockat, lagat mat o tagit hand om barnen om vart annat. Inte för att jag e sjuk så, men är så himla hängig o känner mig typ bakis lr nått. Jätteskumt.
Skönt har det i allafall varit att slippa styra med saker.
Han e duktig Stefan:)

På måndag ska han ut i den tråkiga verkligheten o söka jobb - igen:(
Sååå tjatigt. Men men. Han har alltid haft tur hittills så vi får hoppas det blir så även den här gången. Håll lite tummar;)
Det är ganska trist för honom att bara gå hemma m kan jag förstå. Fast iofs har han pratat om att han gärna skulle vara föräldraledig. Så ett alternativ är ju att jag hittar ett jobb istället o HAN blir hemma m lilla Vinga. Bara det att jag ammar ju henne fortfarande. Vi får fundera på det där o så hittar vi säkert en bra lösning. För han e ju precis lika mkt förälder som jag så jag har ju inte ensamrätt på att vara hemma även om det ofta är så det blir när man får barn.

Hur som, på måndag börjar Thelma på sitt nya dagis:) Ska bli spännande o kul. Tror hon kommer trivas, men lite nervöst är d ändå.

Nähä, nu ska jag fortsätta tycka lite synd om mig själv o min onda mun/käke.
Ha en mysig kväll m fredagsmyyyyys;)

Kram kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela