Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Vinkväll

Publicerad 2010-07-09 09:40:49 i Allmänt,

I dag skulle varit en bra dag... nu blev det inte riktigt så tyvärr.
Men eftersom det är lite pusselbitar kvar så finns väl ändå hoppet;)

Lite bra e den klart för världens finaste Camilla o hennes flickor kommer ju idag! En massa vin o tjatter står på schemat. MYCKET välbehövligt!!!
Ska bli kanonkul verkligen;) Ser så fram emot det.
O dom tar m sig lilla Mollan m o henne längtar man efter nu;)

Nähä, lite städ o trix nu innan C o gänget kommer i em.
Ha en fin dag...ta hand om varandra

Kommentarer

Postat av: Sara - Mamma till Nova

Publicerad 2010-07-10 17:17:34

haft en bra dag? =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela