Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En lista - DET var länge sen:)

Publicerad 2010-03-04 20:03:39 i Allmänt,

Fann denna listan inne hos Hanna

Vilken svordom använder du mest? Svär inte så värst mkt. Men OM så blir d nog fan tror jag;)
Äger du en iPod? Nej det gör jag inte. O lika glad e jag för det, trallalalala!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? oftast 7
Hur många resväskor äger du? En tror jag
Använder du flip-flops? Nja, inte NU burr;)
Var köper du dina matvaror ifrån? Willy´s o City gross o lite smått på Konsum o Tempo här
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tar hellre bilden än att vara med
Vilken var den senaste filmen du såg? Stepbrothers
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? De flesta av mina vänner ÄR barnfamiljer, så nån kombo där;)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ny bil o fixa körkort t mig
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, men det var obefogat dock!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nope
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Nån i bilen, annars har vi all musik på datorn;)
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Winnerbäck slår d mesta ännu;)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? kanske det, haha!
När var senast någon stötte på dig? Vet inte, fattar ju aldrig sånt, hihi

Vad åt du till middag senast? Tacogratäng innan i dag
Använder du huvtröjor? Ibland
Kan du vissla? Ja, "vanligt"
Vem var den senaste som ringde dig? Mollys körledare
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? vet inte längre, har blitt sååå feg!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Alldeles säkert!
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0474
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, fast tyckte bättre om "otecknade" barnprogram typ Astrid Lindgrens figurer o dyl
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Så där
Hur många syskon har du? En bror o en syster (båda äldre)
Är du blyg inför det motsatta könet? Nope
Vilken film kan du alla replikerna till? Vi hade i allafall tur med vädret;)
Äger du några band t-shirts? Nä fy va pinsamt!!!
När flög du senast? oj, hmmm...2000 tror jag
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 5 om man räknar med bebisstolen

Läser du för skojs skull? Absolut! Har äntligen börjat kunna göra det igen;)
Pratar du några andra språk? Engelska kan jag helt ok
Diskar du din egen disk? Det sköter våran diskmaskin.
Har du gråtit offentligt? Ja det har jag.
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär - bara :(
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja om det verkar intressant, o bland bara blir d så ju
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja vill tatuera mig!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nä, men allvarligt d e 2010, nä det behövs inte!
Kan du kasta macka? Nä det e jag kass på
Har du någonsin varit på Jamaica? Nope
Vad har du med dig in på bion? Nån jag gillar o en påse bilar, hihi
Vem var din favoritlärare och varför? Jeanette Berkeisi som jag hade på mellanstadiet - för hon trodde ALLTID på en! O så en lärare på högstadiet (som jag pinsamt nog glömt namnet på nu) för hon ställde upp o fanns alltid där, man kände sig trygg med henne!
Har du dejtat någon av en annan religion? Ja, katolik
Vad har du för väder? En mörk vinterkväll
Har du en blogg? Haha, uppenbarligen?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi
Gillar du att flyga? Ja

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor, lugn och ömhet
När sov du senast på golvet? vet verkligen inte, hihi
Vilken är din favoritdrink? Minns inte, men favvospriten är tequila rose;)
Gillar du din boende-situation? nej
Vilken är din mammas hemstad? Tyresö (utanför Stockholm)
Din pappas hemstad? Älvsjö (oxå utanför Stockholm)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6-7 , men gärna 8-9
Är dina dagar fullbokade och stressiga? sällan fullbokade, men tyvärr ofta stressiga
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? o, ja!
Vilken är din favoritfrukt? clementin
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 31
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? till viss del
Tror du på liv på andra planeter? Ja det tror jag absolut att det finns.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Molly :(
Tror du att Gud är man eller kvinna? Inte den blekaste.
Vad var det senaste du åt? Tacogratäng
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Både och

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dom tyckte det var fint bara :)
Gillar du senap? Nä fy!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? fan Sandra fixa detta nu!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? om jag var tvungen av en lr annan anledning
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? vet inte
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Aldrig shoppat där.
Tycker du om att krama folk? Ja - såna som jag känner!
Skulle du säga att du är trendig? nä, har nog alltid kört mitt eget race sas
Äger du en digitalkamera? Ja det gör jag;)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Helen Sjöholm - flera ggr!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Kan göra det
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? "Gör vad ni vill men döda henne inte"
Tycker du att du är attraktiv? Nej!
Vad är du allergisk mot? inget vad jag vet (skulle vara dumma människor o framförallt föräldrar som antingen struntar i sina barn lr missköter dom!)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nope
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Sja jag SÄGA det??? Ok. Jag skulle hetat RAYMOND (med väldigt svenskt uttal dvs: rajmånd)
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela