Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Fredag hos oss

Publicerad 2010-03-12 10:00:57 i Allmänt,

Godmorgon!

I natt har Vinga sovit HELA natten utan att amma! Jihoo jippie:) Hon somnade ca kl 21 i går kväll o vaknade vid fem (då tänkte jag att hon kanske skulle bli arg o vilja amma) men då ville hon bara komma över till mamma o pappa o gosa. Nappen i munnen o sova under mammas täcke sen somnade hon direkt. O sov vidare till 8.20!!! Då fick hon gröt o nu börjar hon bli trött igen, hihi.
Thelma började morgonen med att kissa ner sig så hon fick sig ett morgonbad med kommentaren: Va mytit o bada morgon!
Mollan
var på strålande humör eftersom hon ska ha med sig kompisen Nora till pappa i helgen. (Stefan ska hämta upp dom efter skolan o köra in dom till Växjö så tar dom bussen därifrån;)

Var hos doktorn i går med mina onda fötter och numera även onda händer/handleder (och för övrigt ömma leder). Massa prover tagna så vi får väl se vad dom säger. Nästan så man börjar vänja sig vid att ha ont nu:( uscha, det e rätt jobbigt. Men men nu hoppas jag dom hittar felet. Men d kan dröja några veckor innan jag får svar på proverna.

I övrigt är det en bra dag. Skönt m helg för en del måsten försvinner, hihi!

O mamma kör försiktigt nu o ha så kul i helgen! Älskar dig!

Ha en fin fredag alla! KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela