Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Har ju GLÖMT...

Publicerad 2010-03-16 07:38:45 i Allmänt,

o berätta att Vinga kan SITTA! Jojomen, alldeles själv sitter hon vår lilla snutta. Hihi. Men nu pausar vi. För hon ska ju vara bebis läääänge ju! Så paus o stopp o belägg ;)
Det var så knäppt hur jag såg att hon kunde det. Jag var hos Jenny o hon "skröt" (på skoj så klart!) om att Hailie minsann kan sitta. Åh, va duktig hon e säger jag. Vinga kan inte sitta hon kan bara sitta om man stöttar henne, så här, säger jag o ska visa. Sätter Vinga upp o där sitter hon. HUR nöjd som helst o utan minsta hjälp sitter ungen rätt upp o ner:) Hahaha, snacka om snopen jag blev! O Jenny skrattade som fasen (såklart) :)
Ja, så nu kan hon sitta då:) Hihi


Bjuder på en liten bild på "bästisarna" Vinga och Hailie:) (Vinga e lite suddig men men så kan d vara m mobilkort)

Ha en fin dag alla. I dag ska jag o Vinga till Jenny o Hailie på veckans fika, hihi. O Thelma ska till dagis. Mollan till skolan o Stefan ska dona här hemma. O i kväll ska vi på ett möte kan man säga, så håll lite tummar ;)

Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela