Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Påsklov o livet öser på i 110!

Publicerad 2010-03-30 22:58:34 i Allmänt,

Mmmm...lite off just nu här. För mkt annat som tar tid och energi. Eftersom jag väljer att vara lite privat i vissa saker så känner jag att detta räcker. Jag säger inte mer än att vi mår bra o ingen fara på torpet, hihi.
Livet rullar på, men ibland tar det riktiga livet överhanden, o datalivet får pausa ett tag. Men allt d där vet ni, för jag har skrivit det innan ju ;)

Som sagt, vi mår bra här.
Tjejerna har påsklov från skola o dagis. Mollan ska till Boda Borg i Sävsjö i morgon.   http://www.bodaborg.se/
Det är kyrkan som fixat det. Så dom åker vid tolv tiden o kommer hem sen på em/kvällen nån gång;) Hoppas hon får kul lilla gumman, hon förtjänar verkligen det!!! <3<3<3<3<3

O i morgon ska mellanpluttan på påskfest på dagis, hihi. Mellan klockan 9-11 ska dagis förvandlas till ett litet blåkulla kan man tro;) O Thelma ska dit o partaja. Iklädd påskakärringutstyrsel (LÅÅÅÅNGT ORD!) om jag får på henne det vill säga. Hon ville hellre vara spindelmannen, pippi långstrump lr trollkarl :)
Hur som så blir d nog kul för henne.
O själv tänkte jag passa på att tjöta lite m Ullis. Dyker dit på lite fika under tiden;)

Nähä, sängen kallar huvet inte mera pallar (hahaha va fyndig jag va nu, hihi)

Ha det gott, o sov gott mina vänner ( o ovänner m kanske?, hihi)

KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela