Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Vikken hääärlig dag!

Publicerad 2010-03-03 07:51:24 i Allmänt,

Solen skiner, snön gnistrar och ja, livet känns rätt behagligt faktiskt. Mollan håller på att göra sig i ordning inför skolan (och det inkluderar även lite mascara nu för tiden). Stefan och småtjejjerna ligger o sover i våran säng fortfarande. Ska snart gå upp o väcka dom. För i dag är det dagis som gäller för lilla Thelma. O vi andra ska till Växjö i ett ärende. Så idag blir det mormor som hämtar på dagis. Men det ska säkert gå bra:) Mormor är ju en av T´s favoriter. O dom skulle visst äta glass sen m (hörde jag ryktas om, hihi)

Nu kom trötta Stefan ner, o jag ska ta Vinga. Men ha en fin dag alla! Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela