Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Älskade...mina älskade...

Publicerad 2010-05-10 12:22:45 i Allmänt,

Önskar jag kunde skriva ut mina tankar. Men jag låter bli.
Jag upprätthåller skenet av lugn och öser på som vanligt.
Jag tackar Gud för min familj, ber att få behålla den.
Ber om styrka och ork.
Jag kämpar - f*n va jag kämpar!
Duktig som f*n men belönas jag?
Jag vet inte, jag låter livet ha sin gång.
Saknar många, men jag orkar inte just nu.
Hoppas ni vet det, att hjärtat finns hos er?
Jag älskar Er, alltid och jämt.
Utan mina nära skulle jag rasera. Utan Er skulle jag vara så liten...
Jag har världens finaste familj, min älskade och mina barn.
Och min älskade mamma med en närhet som gör att jag inte behöver säga nånting - hon vet ändå.
Saknar pappa, men han är värme och kärlek...
Min snälla fina storasyster som värmer med ord och kärlek.
Och min fina fina bror - utan honom vet jag inte hur jag skulle fungera.
Älskar Er så himla mycket!
Mina vänner som står ut med mig - tack! Snart kommer jag tillbaka...ha tålamod med mig bara ett litet tag till
Önskar jag kunde bita ihop lite till, men jag gör inte det. Jag kanske går sönder då...så jag pausar istället

Älskar Er <3

Kommentarer

Postat av: Rickard

Publicerad 2010-05-12 20:45:50

Tack så mycket för dom underbara orden. Jag känner likadant för dig och övriga familjen och önskar jag talade om det oftare. Puss på er!

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-05-13 11:15:43

Jag vet det, du säger det i handlingar <3

Puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela