Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Dum dröm väckte Thelma

Publicerad 2010-05-26 08:00:01 i Allmänt,

Vaknade av en mycket ledsen Thelma som hade drömt att Molly sparkcyklat iväg utan henne. Sötpluttan:) Innan hon väl förstod att Molly faktiskt låg i sin säng o sov så kom det många krokodiltårar.
Men en flaska välling (ja - hon äter det fortfarande, men det är smidigt när man inte är ett barn som är förtjust i frukost) och lite bolibompa är det nu en nöjd liten tjej som är spänd inför morgondagen:)
Hon o Molly har myst i soffan en stund nu och det värmer hjärtat o se deras goa syskonkärlek (som faktiskt finns där även om man undrar ibland när tröttheten och irritationen tar över och krig utbryter mellan dom)

Snart ska vi till dagis, fast först får lilla Vinga ta o vakna o få lite gröt i magen:)

Dagen i dag blir en städ o fixdag inför födelsedagen i morgon då pappa (morfar) och Elisabeth kommer o firar lilla T. O så inhandling av ingredienser för den utlovade "Nalle puh tårtan":)

Nähä, nu vaknar lilla V så nu vankas det frukost för henne.
Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela