Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En vardaglig vardag

Publicerad 2010-05-17 11:13:13 i Allmänt,

Än så länge har vi inte hunnit så långt med våran dag. Eller jo förresten, lite har vi ju hunnit. Thelma är på dagis och busar, pappa o hon cyklade dit i dag. Vinga sover middag o Stefan är o skriver papper på Allt i plåt inför morgondagen.
O jag ja, jag sitter ju här då:)


Ja, sen ska Stefan hämta Thelma på dagis i dag med. Han vill passa på iom att han börjar jobba i morgon o därmed inte kommer kunna hämta o lämna.

I em ska vi på möte i skolan för lite uppföljning av föregående möte iom problematiken som uppstod med Mollys förra klass. Detta ska bli intressant.
Efter det blir det utvecklingssamtal med Mollys nya OCH gamla lärare. Men det verkar gå bra för snuttan nu så det oroar inte mig så mycket.

Vad ska Ni hitta på en måndag som denna? Är det vardagslunk som gäller eller något utöver det vanliga kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela