Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Funderar på vad som händer i min kropp?

Publicerad 2010-05-06 01:18:30 i Allmänt,

Borde sova, men jag vet att när jag lägger mig ner kommer den förbannade värken. Så det bär emot:(
Skulle ju varit hos dr i dag, men dom ringde i går o ändrade tiden tills i morgon kl 9.20.
Stefan ska med. Känns bra, för jag e så sjukt trött på detta nu. Värk sen i januari nu o i dag kom det ännu en knuta. Den här gången på armen, mitt emellan armbåden o handleden sas. O värken blir bara starkare. O ökar sitt område sas. Nu har jag fasen ont överallt snart. Axlar, skuldrorna o ryggen har kommit i dag. Jippie - NOT! Nä, usch nu är det faktiskt jobbigt. Skulle bara vilja sätta mig ner o gråta stundtals, men det går inte när man har tre små barn som förlitar sig på en. Då MÅSTE man orka o bita ihop.
Innan har jag tagit alvedon o ipren mot värken, men det finns ingen mening i det längre för det har slutat hjälpa:(
Googlar för å hitta vad jag kan ha, men inget stämmer typ.
E rädd att läkaren ska ge mig ännu en "kanskediagnos" lr ett:"Åh, vi tar lite prover som vi får svar på om...säg HUNDRA ÅR?" Lr: "Åh, jag vet precis vad det är!" O sen visar det sig (IGEN) att ojsan DET var det visst inte!
E trött på att falla tillbaka på ruta ett hela tiden.

Nä, nu orkar jag inte skriva mer...
Hörs efter läkarbesöket i morgon

Kram o godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela