Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Länge sen jag hade nån lista kom jag på...

Publicerad 2010-05-26 18:47:59 i Allmänt,

så här kommer en.
Välkommen att låna den om du vill:)

Favoritcafé:
har inget, men gillar mysiga små caféer
Favorittidning: inredningstidningar
Vanligaste färgen på mina kläder: svart
Mitt hus kan beskrivas som: stort, renoveringsbehov (detta vi bor i nu då) Det nya är: blått, envåning, roligt
Mig själv med tre ord: kärleksfull, orädd, livrädd
Jag ville bli när jag var liten: musikalartist eller sångerska
Nu vill jag bli: RIK! (ekonomiskt då, för d övriga har jag, hihi) Sen kan jag väl erkänna att sångerska eller musikalartist hade inte varit fel, men det tåget har gått.
Humör just nu: nöjd
Är det nåt du absolut inte äter: lever o inälvsmat o sånt - urk!
Hur många kuddar sover du med: två
Morgon- eller nattmänniska: kan vara både och faktiskt...men kanske mer nattmänniska?
Sparare eller slösare: Sparare i grund o botten
Bästa film: Oj, finns ju en del. "Barnhemmet" är en jag gillar. Just nu e rysare det som går mest här hemma:)
Hur många barn vill du ha: tre är alldeles perfekt, nu är jag klar;)
Bio eller promenad: promenad! Älskar o promenera det ger tid att tänka, prata o skratta
Är du kittlig: under fötterna - japp!
Största svaghet: kan inte hålla käften
Det här är jag bra på: stå upp för mina barn och de som står mig nära 
Chips, morötter eller godis? godis
Stökigt eller välstädat? nått mitt emellan. Lite lagom rörigt;) (Mår dåligt när det är för stökigt, men samma om det är pedantiskt!)
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Nä, kanske skulle vara att analysera ALLT! (blir så trött på mig själv ibland för detta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela