Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Paus i städningen...

Publicerad 2010-05-21 11:06:43 i Allmänt,

för att ta upp o gosa med liten nyvilad bebis:)
En tanke bara som dök upp i städandet innan. Sommaren.
Vi brukar alltid göra EN sak oavsett HUR ekonomin lr tiden ser ut. EN dag när barnen får vad dom vill, o reglern är att vi mamma o pappa/bonuspappa INTE får säga "det kostar för mycket, det har vi inte råd med"
(självklart får man ju begränsa om det är fööör dyrt, men ni fattar?)
För några år sedan var vi på legoland (innan T o V var födda) För några somrar sedan var vi på Ölands djurpark. O förra året blev det Astrid Lindgrens värld. Nu till frågan. Vart ska vi i ÅR? Vill inte att det ska vara fööör långt.
Jag e lite sugen på att bila lite o kika runt i Sverige, men f*n bensinen e ju dyyyr! För några år sedan var vi på Skånes djurpark, det e iofs mysigt...
Hmm...nä, jag vet inte. (Molly vill till Astrid Lindgrens värld igen, hihi) Har Ni några bra förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela