Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Stefan har fått jobb o Mollan e på läger!

Publicerad 2010-05-13 11:31:02 i Allmänt,

I går fick livet lite vändning i allafall. Åtminstonde måste man tänka så.
Stefan fick svar från företaget där han varit på intervju. Så han börjar på tisdag:)
Först praktik fram till semestern, sen stora chanser till provanställning efter det:)
(Om allt funkar vill säga, men d tror jag säkert - han har så jäkla mkt mer kompetens än vad han fått chans att visa)
Härligt! Han var så glad - lr ÄR glad såklart;)
Så först lite långledigt o sen blir det vardag på riktigt här hemma, underbart. Han kommer jobba ständig dag o det tycker jag e härligt! Vill gärna ha honom hemma på kvällen - det e lixom lite mysigt. Plus att barnen hinner träffa honom lite mer då med. Som Mollan har han ju inte träffat alls när han jobbar kväll iom att hon går till skolan innan han gått upp o Thelma har han bara träffat när han cyklat m henne till dagis. Det har märkts att han e saknad av barnen på kvällarna. Nattningarna har varit lite oroligare. Så nu e det jätteskönt att ha honom hemma igen;)
Kommer säkert bli kanonbra det här.

Jaha, i dag åkte lilla Mollan på läger med. Hon var sååå spänd lilla snuttan. "Det pirrar i magen", sa hon innan hon åkte. Hon har aldrig varit i väg så länge utan mamma lr pappa. Från i dag tills söndag em. Oj, va spännande för henne:) 130 stycken ska dom vara på lägret sammanlagt. Och i dag var det "Åsedatruppen" som var ansvariga för lägerelden, det tyckte hon var kul. Nu håller vi bara tummarna för att inte det kommer åskoväder som dom pratade om på vädret. (Hon e så åskrädd lillan) O så hoppas jag att dom får någorlunda fint väder i allafall, o slipper för mkt regn iom att dom ska sova i tält.

Thelma e ledig från dagis i dag såklart o det busas för fullt så nu blir det en promenix för att göra av med lite överskottsenergi;)

Kram på Er, ha en fin dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela