Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Stefans första dag är avklarad!

Publicerad 2010-05-18 19:47:52 i Allmänt,

Det var en nöjd Stefan som kom hem efter jobbet i dag!
Han tyckte det verkar jätteintressant o kul! :D Så roligt för honom.
O inte ens ett skitigt jobb, tjohoo (Med tanke på att han stått o andas in fint sanddamm på gjuteriet o inhalerat färgångor på Elitfönster tycker jag allt det var på tiden att hans lungor får vila lite!)
Han var så stolt o glad o berättade vad han gör/kommer lära sig. Visade på nätet vilken sorts hytter han "bygger" osv. Hytterna till dessa är det han ska bygga




Blir så glad när han är glad:)
Så nu håller vi tummarna för att detta blir fortsatt kanonbra!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela