Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Thelmas önskelista

Publicerad 2010-05-15 12:07:46 i Allmänt,

Otroligt men sant så närmar sig ju Thelmas 3-årsdag. (Vart tog tiden vägen?)
Hur som så tänkte jag lista ner lite saker hon önskar sig, lr ja som jag tror hon önskar sig:)



Pysselsaker - Hon älskar att pyssla. Gärna sånna pärlplattor med STORA pärlor, lr likn.
Hink & Spade - och övriga sandleksaker. Hon älskar sandlådan o kan sitta där huuur länge som helst men hennes mamma gjorde en tabbe o glömde sandleksakerna ute i vinter (skäms på mig!) så det var inte mycket som överlevde;)
Kläder - Storlek 98/104 (är det endast EN strl så är det 98)
Städsaker - städning e kul just nu (tycker HON, hihi) så lite sånna saker. Dock ingen dammsugare för den komme rinte överleva - har redan en som åkt på tippen. Men d finns ju sånna små städsaker typ sopborste, mopp, skurhink o dyl.
Pengar - som kan finansiera "kökshörnan" i hennes nya rum (Där mamma tänkt inreda en riktigt fin kökshörna. Har spis men ska även få diskhobänk, köksskåp o dyl. O så får ju mamma alltid massa roliga inredningsideér till Thelma (ja o alla andra m såklart men men) så pengar e alltid välkommet:)
Barbie - det önskar hon sig har hon sagt
Gungställning - det behöver hon för jisses vad hon älskar att gunga o dit vi flyttar finns inga träd o hänga gungor i.
Böcker - ungen e tooookig i böcker! :)
Lektält - sånt man har ute med typ tunnel o så:)
(Mamma skulle gärna vilja ha en svart saccosäck till Thelma för det tror jag hon skulle älska, Hihi)

Jaja, Thelma blir självklart överlycklig o tacksam för vad hon än får! Bara lite tankar som poppade upp i huvudet;)
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela