Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Våran dag...

Publicerad 2010-05-13 19:44:24 i Allmänt,

Dagen rullar på. 
Vinga kryper runt, ovetandes om problem överhuvudtaget:) (Precis som det ska vara)
Thelma busar o donar o hennes största problem i livet i dag var att hon inte fick en risifrutti och att pappa tyckte hon inte fick blaska med vattnet när hon tvättade händerna:)
Själv har jag varit lite trött i dag, kanske vädret? Känns lite "åskigt" nästan.
O hemska vi lät Stefan sova länge i dag så han e lite trött han med, hihi.
Sen att vi var urgulliga o lät han sova o bakade scones till frukost kan vi förtränga, hahaha. Jo, han uppskattade det såklart, men han e som jag - blir lite snedvriden hela dagen om man får sova för länge. Men det struntade jag i för han behövde få sova ut så det så! Man måste få hämta lite energi nån gång ju;)

I kväll blir det lite film o kanske lite popcorn? Passar nog på att se nån läskig film nu när Mollan inte e hemma. Komedierna o sånt passar vi på att se när lillan e med. Men i går såg vi en riktig TRÅKFILM! "Fame", ja jisses det är inte ofta vi stänger av en film mitt i, men den var bara fööör tråkig! Tom Molly tyckte den var trist. "Nä, jag sover hellre", sa hon:) (DÅ e den tråkig!)

Fortsätter hålla tummarna för att åskan håller sig borta från deras lägerplats! O att regnet håller sig bland molnen;)

Nähä, natta barn o sen lite film.
Ha en mysig kväll alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela