Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

10 viktigaste punkterna du kanske inte visste om mig?

Publicerad 2010-11-04 19:47:36 i Allmänt,

En vän du kanske inte visste om att jag hade: Tobbe är en av mina absolut bästa vänner som jag berättar allt för!
Två maträtter jag älskar över allt: kräftor och bakad potatis med räkröra
Tre drömmar jag har eller har haft genom mitt liv: bli sångerska, bo i Göteborg, utbilda mig till hundmassör
Fyra personer som betytt extra mycket för mig: min mormor som alltid stöttade mig, min bonuspappa Christer som fick mig att tro på mig själv, Stefan som kom som en räddande ängel, Ullis för att hon alltid funnits där även om vi ibland inte hörts på jättelänge.
Fem saker/händelser som jag är glad att jag upplevt: flytten till Halmstad, mina barns födelse, förlusten av någon (för det har fått mig att uppskatta de jag har ännu mer) , min praktik i Holland, flytten från Sthlm
Sex tårar jag fällt: när min bonuspappa dog, när mormor dog, när min katt Elvis dog alldeles för tidigt, när livet var för hårt o jag inte orkade vara stark längre, när farmor dog, när farfar dog.
Sju ord jag skulle säga till en person som sårat mig: Slösar inte energi på dig mer, hej
Åtta saker jag önskar just nu: att livet fortsätter vara lika härligt, att jag o mina nära får vara friska, att det blir snö till jul, att jag får ett jobb jag sökt, att jag får fortsätta drömma, att Molly får en fin födelsedag, att jag slipper se min sk svärmor nån mer gång, att lilla Thelma skulle slippa ha så ont av sina koppor :(
Nio ord jag skulle önska att jag sa oftare till någon: Tack för att du alltid finns i mitt liv
Tio
ord som beskriver mig: tacksam, omtänksam, granskande, envis, kär, flummig, sökande, vaksam, glad, tänkande

:love:

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-11-04 22:20:54

Denna lånar jag Sandra! :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-11-05 09:26:34

Låna på ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela