Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Åhhh så fin!

Publicerad 2010-11-22 10:48:07 i Allmänt,



Titta va fin jag hittade på Tradera! Vill HA! Vinga hade ju åkt kanon i den.
Blir helt förälskad :love:
Men så e d precis innan jul så dom pengarna skiter sig nu PLUS att dom dummisarna har ju bara avhämtning :mad:
Men en sån ska jag ha sen, även om hon börjar bli stor - för jag ääääälskar sånna vagnar o jag tänker inte skaffa fler barn bara för att jag vill ha en 70-tals vagn, hehe
Till våren ska jag minsann dra min tussa i en sån - så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela