Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Dagispremiär efter tre veckor!

Publicerad 2010-11-22 08:17:52 i Allmänt,

GODMORGON!

Hoppas ni sovit gott? Det har i allafall vi gjort. För när Thelma vaknade vid kl 6 kände jag bara, jaha dags att gå upp kanske. Inget trött eller så. Thelma, Vinga o jag låg o mös i våran säng 20 minuter, sen bestämde vi oss för att gå ner. Mysigt o komma upp när det är så pass tidigt. Så mysigt ute o så tycker jag. Småtjejerna kollade lite på barn kanalen o så mös vi m frukost o tända ljus. Så skulle alla få ha det på måndagmorgarna :love:

I dag ska Thelma till DAGIS! Jippie! Tre veckor har hon varit hemma nu pga vattkoppor o lillasysters vattkoppor o så lite förkylning o så med. Tror ni hon är uttråkad o längtar efter sina kompisar...
I dag ska dom ha utedag o det ÄLSKAR Thelma - hon är ju egentligen en riktig "utemänniska".

Vinga får bli hemma i dag (hon brukar inte gå på måndagar - tycker hon e så pass liten så hon har inte ut så mkt av utedagar för hon sitter ju mest i vagnen o det kan hon o jag fixa. Har hellre henne hemma o så går vi en promenad.) I morgon ska hon däremot försöka gå tänkte jag. Märker att även hon har behov av det nu fr hon blir allt lite uttråkad här hemma m efter ett tag.

Skönt o komma ut så här på morgonen med, det har jag saknat nu när vi har behövt vara inne.

Ja, annars har vi nog inget planerat den här veckan.
På onsdag har jag föräldraplikt på dagis o så på fredag ska jag på tjejkväll hos en kompis.
Så ja, vi får se vad som händer resten av veckan. Tycker om när man tar dagen lite som den kommer faktiskt. Är inte mkt för o stressa jag ;)

Nähä, om man skulle ta o göra i ordning sig o knata bort till dagis kanske?
Ha en fin dag så hörs vi! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela