Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Lycka och kärlek

Publicerad 2010-11-11 11:27:18 i Allmänt,

I dag är en helt vanlig dag, men ändå så ovanlig. Denna dagen är ju unik, den kommer ju aldrig igen.
Jag är så himla tillfreds. Underbar känsla...

Allt flyter på, livet, kärleken, positiviteten.
Visst kommer tankar o stör, men dom motar jag bort fortare än dom kom.
Nä, i dag är livet fantastiskt! Jag är så TACKSAM för allt jag har omkring mig, alla underbara människor som finns i mitt liv :D
Blir lite av ett fluminlägg här, men oj va jag önskar jag kan dela med mig till alla av min fullständiga LYCKA!
Mina underbara ungar, min fantastiska älskling, mina suveräna vänner, knasiga tokiga underbara släktingar och allt som gör livet värt att leva. Enkelheten i att vakna på morgonen och få uppleva en ny dag! Hur fantastiskt är inte det - egentligen?

De flesta bara hastar runt i livet, gnäller lite, skrattar lite o lever lite. Jag vill leva MYCKET, skratta MYCKET o gnälla YTTERST LITE!
Vi kanske inte har världens bästa ekonomi, kanske inte har världens bästa hus alla ggr, kanske inte har råd m dyra resor, eller märkeskläder, eller nyaste nytt men vi har sååå mkt mer - vi har det som alla borde ha: LYCKA i dess sköra vackra enkelhet!

Jag ÄR lycklig - jag älskar det - o jag skäms inte över det! Jag bara välkomnar det och andas in dess lugn och glädje...

Ta hand om varandra, denna dagen kommer aldrig igen så älska innan det är för sent, krama dom du tycker om, skratta högt och ofta, njut av det enkla och säg TACK för livet!

*Kärlek till er alla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela