Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Snö!

Publicerad 2010-11-10 15:23:04 i Allmänt,

Härlig vit snö här:D Ja, nu är det vinter här, kanonmysigt.
Barnen leker o åker pulka för fullt.

I dag har jag o småtjejerna varit hos Johanna o hennes pojkar. Alltid lika mysigt. Mammorna fick tjabbla av sig lite o Thelma, Rasmus och Oscar lekte för fullt. Dom var även ute o lekte i snön. Åkte pulka o hade jättekul.
Vinga var med oss och hann nog gå igenom alla deras saker som var sååå spännande. (Hennes mamma OCH Johanna fick springa o "ajja" henne både en o två ggr kan jag lova)
Hur som var det jättemysigt o kul.
Eftersom Rasmus har fått vattkoppor så var d ju ok att dom lekte i dag, eftersom dom har samma sjuka sas.

Nu när vi kom hem vilade Vinga ut sig lite o Thelma mös ner med filt framför tvn. Dom var väl helt slut kan jag tänka eftersom dom bara varit hemma nu i 1½ vecka o sen fick busa av sig så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela