Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Sommarminnen

Publicerad 2010-11-10 16:34:04 i Allmänt,

Hittade bilder från när vi var med min underbara bror o hans fantastiska familj på deras båt i början av augusti!
Vi åkte ut till en supermysig ö i Oskarshamns skärgård (säger man så förresten? ja, ja ni fattar vad jag menar ändå)

O jag älskar verkligen snö, men måste medge att jag mer än GÄRNA hade återupplevt denna dag/kväll/övernattning/morgon.
Vad vore man utan sin familj egentligen? JAG ÄLSKAR ER! O tack för att ni tycker om mig trots (eller kanske tack vare?) mina egenheter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela